garnkompis1

Alla inlägg under januari 2012

Av BibbiXD - 28 januari 2012 09:34

Tja, BB XD här!!!!! Jag har tagit kort (och fixat det i paint) på mitt gossedjur PeePee:


 


Visst är han fin!!?? / BB  


PS. Jag har en kompis som har en blogg som heter  www.mylovez.bloggplatsen.se som också har ett sånt gossedjur fast den heter PooPoo!!!

Av BibbiXD - 28 januari 2012 09:05

Hej BB här jag har gjort en mössa som började med att den skulle vara en grytlapp, men men här kmr en liten fin bild på den:


 

Varsegooooood!!!! / BB   

Av BibbiXD - 27 januari 2012 19:01

Hellu everybody!!!!!! jag är en tjej som älskar att virka & jag kmr att lägga upp bilder & sånt på mina virksaker




                                                                           Mvh BB  



Ps. Jag älskar Harry Styles i One Direction!!!!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja! Jag är en 12-årig tjej som kmr blogga om mitt liv och saker jag har gjort/elr upplevt så gilla det elr dra!om ni har taskig attityd i kommentarerna så kmr jag va de tbk!!!Ha en bra dag

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha på bloggen?
 Mer bilder!
 Spökhistorier!
 Noveller!
 Veckans blogg!
 Dagens outfit!
 Veckans låt!
 Inget.Din blogg är bra som den är!
 Inget.
 Inget.Din blogg SUGER!
 Mer teckningar!
 Mer videor(låtar,roliga klipp m.m)!
 SKIT PÅ DIG!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards