garnkompis1

Alla inlägg under februari 2012

Av BibbiXD - 28 februari 2012 18:24

Helluis, idag har jag varit i skolan 

fortfarande kär (lite tips,behöver hjälp)

jag skulle bara säga om ni vill att jag ska skriva dikter!? 




kom ihåg att:


på msp heter jag: bollso11

på gsm heter jag: birrbirr

på panfu heter jag: alexbea


                                                                  / BB   

Av BibbiXD - 27 februari 2012 07:42

Helluis everybody!!! 

Ska gå till skolan snart Jag är kär i en kille där men han märker mig knappt!!! 


kan ni skriva tips hur vi ska bli ihop!?skriv i kommentarer please,please



                                                                           / BB      

Av BibbiXD - 24 februari 2012 13:53

Helluis all u gujs!  

Idag är det FREDAG!!! Hoppas ni har en bra Fredag som jag har!!!!:


Morgon:

Gick upp

Såg på tv

Åt frukost med nutella(mmmmm)   

Klädde på mig

Chay kom hit


Nu:

Skriver ett blogg-inlägg

Chay läser en tidning


Kvällen:


Mysa

(Bada)

Ta på mig pyjamas

Mysa

Se på tv

Mysa

Mysa med föräldrar

Äta godis(mmmmmm) 

(choklad.mmmmm )


Ja, & bara för att jag är bäst bjuder jag er på en sång!!:


Hoppas ni har en bra Fredag


                                                   / BB   

Av BibbiXD - 23 februari 2012 09:37

Helluis all u gyjs!!!

Bara för att jag är bäst lägger jag upp en liten video på dom vi alla älskar....One Direction:


Visst är dom bra 


                                                         / BB   

Av BibbiXD - 22 februari 2012 17:08

Helluis   jag ville säga var:


visste du att 7 miljarder människor skulle få plats i landskapet Sörmland!?Då skulle varje person få ungefär 1 kvadratmeter att stå på!!



Det kommer från KP om ni undrar



                                                                      / BB  

Av BibbiXD - 19 februari 2012 13:28

Hellu, idag har jag inte varit med Chay  & jag är skitledsen  behöver inte säga varför


                                                                 / BB    

Av BibbiXD - 19 februari 2012 06:57

Hellu, Idag har jag planerat att vara med en tjej som heter Chay   men det jag skulle visa var det här  :


-Det verkar som det är klumpar i mjölken, Sa den blinde & drack ur den lunginflammerades loskopp!



uhhh visst är den äcklig!?! 


                                                                     / BB    

Av BibbiXD - 18 februari 2012 11:26

Hellu again! Det jag skulle säga var att jag älskar verkligen One Direction    Louis Tomlinson<33 :


Visst är han söt!!!     

                                                             / BB 



ps.Visst är han sööööööt<33  

                                                                / BB                        

Presentation


Tja! Jag är en 12-årig tjej som kmr blogga om mitt liv och saker jag har gjort/elr upplevt så gilla det elr dra!om ni har taskig attityd i kommentarerna så kmr jag va de tbk!!!Ha en bra dag

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha på bloggen?
 Mer bilder!
 Spökhistorier!
 Noveller!
 Veckans blogg!
 Dagens outfit!
 Veckans låt!
 Inget.Din blogg är bra som den är!
 Inget.
 Inget.Din blogg SUGER!
 Mer teckningar!
 Mer videor(låtar,roliga klipp m.m)!
 SKIT PÅ DIG!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards