garnkompis1

Alla inlägg under mars 2012

Av BibbiXD - 26 mars 2012 15:47

Hellmuu everybody 

skulle bara lägga upp en skitbra låt av Katy Perry.Nu tänker väll ni: AAh inte den tråkiga låten Hot 'n cold eller I kiss a girl*pust*

Men det kan jag säga att det inte är det är den nya A part of me lyssna den är skitbra:


lyssna skitabra asså


                                                / BB  

Av BibbiXD - 23 mars 2012 17:23

helluis jag har klippt mig nyss! kom nyss hem:) 

här kommer en bild på mig:P


runt? jag vet:P


                                                                          / BB   

Av BibbiXD - 22 mars 2012 07:43

förlåt om jag inte varit tillgänglig den senaste tiden  

men snart ska jag till skolan ska va höjdhoppstävling men jag är inte med i den 

Wille ska kanske komma till oss              





                                            puss ej, leverpastej 

          

                                                  
            / BB   

Av BibbiXD - 15 mars 2012 07:31

Hellu! igår tog vi spruta 

Mot livmoderhalsen!!sen måste vi ta 2 till!!!! 





Ja,ja idag ska jag till skolan!& imorron ska jag & mamma gå på teater!!! - Pang på pansionatet(vet ej hur det stavas?)




                                                                          / BB     

Av BibbiXD - 12 mars 2012 14:42

Hejsan!!!idag när jag skulle gå hem från skolan mötes jag av......Wille!!!!! 

Han är mitt systerbarn!!!!   

& snart kommer mamma & Willes pappa med min data hem 






                                                               / BB 


p.s LÄNGTAR 


                                                              / BB     


p.p.s lyssnar på 


                                                         / BB  

Av BibbiXD - 11 mars 2012 11:43

hejsan!!! idag ÄR jag med Chay!!!

vi skickade in ett ( kanske flera) brev till KP!!!jaja här kommer en låt!!:


dom äger 


                                                       / BB   


Av BibbiXD - 10 mars 2012 08:26

här är världens dummaste person på video!!den håller på i en halvtimme så om ni har tid , titta på den!!


vilken idiot!!sprid detta vidare på era bloggar och kanske t.o.m facebook,dayviews!!!!skicka detta bara vidare!!


                                                                                   / BB 


p.s han MÅSTE bli berömd!!!

                                                                                 / BB   

Av BibbiXD - 6 mars 2012 15:23

Hejsan!Idag fyller jag år!!-12 

Det var bara det jag ville säga!!








                                                             / BB   

Presentation


Tja! Jag är en 12-årig tjej som kmr blogga om mitt liv och saker jag har gjort/elr upplevt så gilla det elr dra!om ni har taskig attityd i kommentarerna så kmr jag va de tbk!!!Ha en bra dag

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha på bloggen?
 Mer bilder!
 Spökhistorier!
 Noveller!
 Veckans blogg!
 Dagens outfit!
 Veckans låt!
 Inget.Din blogg är bra som den är!
 Inget.
 Inget.Din blogg SUGER!
 Mer teckningar!
 Mer videor(låtar,roliga klipp m.m)!
 SKIT PÅ DIG!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards