garnkompis1

Alla inlägg under juni 2012

Av BibbiXD - 30 juni 2012 12:06

^

     

                                                                                                                              


                                                            //BB  





Av BibbiXD - 30 juni 2012 11:48

Hellu!  

skulle bara säga att i fredags hade jag mys med familjen!

Bild kmr lastat:

 

                                                                              //BB  

Av BibbiXD - 28 juni 2012 11:13

hajjå!

igår var jag med bästa ***  

ja! jag var på bion Ice Ace 4 med med henne

 

biljetten!

  i gusum var vi

  ***

                                                      //BB  

Av BibbiXD - 26 juni 2012 12:40

Jag vil ha Gerbiler vet ni!jag tänkte att alla ni som ser det här inlägget skriver typ:

-låt henne köpa dom dom är lättlärda

elr

-dom är jättegulliga och dom äter nästan allt

för att min mamma ska ge med sig! okej?

pleaseeee  

  söta va!?     visst är dom söta!?  


                                                       //BB  

Av BibbiXD - 26 juni 2012 12:20

Hejsan  idag var jag på en till loppis kupan(röda korset) nere i centrum!jag hittade det här:

  jag på loppisen!

  den här hittade jag!

  och dom här!

  denna med!

                                                           //BB  

p.s Dagens outfit:

 

                                                            //BB  

Av BibbiXD - 25 juni 2012 18:48

^

jättesnygg hmmm  

                                             //BB  

Av BibbiXD - 25 juni 2012 18:44

bilder jag har gjort:

 

 

vart rätt nöjd me dom!  


                                                              //BB  

p.s försöker tränga in i mammas hjärna att vi ska köpa Gerbiler  älskar gerbiler!


                                                         //BB  

Hej

Av BibbiXD - 25 juni 2012 17:53

Ville bara säga

 

Presentation


Tja! Jag är en 12-årig tjej som kmr blogga om mitt liv och saker jag har gjort/elr upplevt så gilla det elr dra!om ni har taskig attityd i kommentarerna så kmr jag va de tbk!!!Ha en bra dag

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha på bloggen?
 Mer bilder!
 Spökhistorier!
 Noveller!
 Veckans blogg!
 Dagens outfit!
 Veckans låt!
 Inget.Din blogg är bra som den är!
 Inget.
 Inget.Din blogg SUGER!
 Mer teckningar!
 Mer videor(låtar,roliga klipp m.m)!
 SKIT PÅ DIG!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards